Project life Week 22-1  

Here is my Project life, week 22. Still love it. And wow, time does fly so fast. ^^ Can't believe it's already mid June when I post this and where did the time go?

During week 22, it's our 9th anniversary celebration and Memorial weekend, so we decided to have a little long weekend get away. This time of the year, driving to Reno & Lake Tahoe is so preety and green.

I am grateful that my husband is always so encouraging and postive in our life. I seem to be more postive on my blog, but in reality I do have some challenges and down time. But my best friend is always there for me. Thnak God for that.

第22週其實早就已經完成了,先前也已經上傳到平常在混美國的一些手作設群了.但是不知道為什麼部落格這邊反而累格了,呵呵

這一週適逢我們結婚9週年紀念日,所以紀錄了Reno & Lake Tahoe長週末的小旅行,還有一些肉麻的情話.相識12年+結婚9年來,

沒有一天不慶幸自己遇到了一個知我懂我並且鼓勵我的人生伴侶,我知道啦,我已經說過很多次了,但是我還是有滿滿的感動啦.畢竟我們這12年來也一同經歷了不少,讓我們更加珍惜彼此也更親密.

不過經歷了將近8個多月調養身體,不敢大出汗的運動,我去年夏天好不容易減下來的肥肉又慢慢上身了,可是好消息是那些日子所吃的水藥,所灸的針讓我的身體汗氣色更好,我最近也開始右上健身房操了,希望這個暑假能夠更結實.身體真的是很重要啊,

尤其是女人,我中醫說女人就像是一朵花,花要是沒有好好的照顧,就會失去嬌豔的光彩.呵呵 很有意思

Project life Week 22-2  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Valerie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()