Washi card 

Are you a big Washi Tape fan too? Ever since I started use my first roll of Washi tape. I am hooked. I use Washi for every single project (from scrapbooking, card making and day planner...etc) that I am working on.

Super fun and so convenient. I created this card using washi as a background and punch a hole to show my stamp (love this stamp so much ^^), then I finished with some baker's twin to go through the hole. Is it easy, but so much fun?

你也是紙膠帶迷嗎?從我第一次開始用我就愛上它的設計感和便利性了,所有我創作的作品(卡片、相編、手帳本和小書...等等)都可以看到紙膠帶的影子。

今天為大家示範用紙膠帶裝飾卡片,只要有印章、紙膠帶數捲、剪刀一支、Punch 一枚就可以了,我先用紙膠帶當成背景來裝飾卡片,然後把印章蓋在卡片裡面(我是把印章蓋在用打洞器打好的圓形上面)用Punch 打個洞,最後我還用了Baker's Twine繞著打好的洞來裝飾一下卡片。有空大家也可以試一下!

 

Washi card-2 

I also cut a notch from my wahsi to decorate this piece where I stamped.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Valerie 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()